Osakekoulu.com

Sinne missä on nörttejä, tulee lisää nörttejä

• Paljon ilmaista tietoa

Kaikki sisältömme on ilmaista, joten voit aloittaa sijoittamisen osakkeisiin, kryptovaluuttoihin tai valuuttakauppaan huoletta.

• Yhteistyökumppanimme

Osakekoululla on useita yhteistyökumppaneita, joiden tuella voimme tarjota sinulle ilmaista sisältöä.

• Investing Classroom

Osakekoulu.comin omistaa Investing Classroom, jolla on sijoitussivustoja kaikkialla Pohjoismaissa.

Vertailupalvelu

Me pidämme silmällä ja vertailemme parhaat kaupankäyntialustat osake-, krypto- ja valuuttasijoittamisen saralla.

Olemme yksi Suomen suurimmista vertailusivustoista, ja jokainen artikkelimme sisältää tietoa siitä, mistä voit ostaa osakkeita tai kryptovaluuttoja.

CTA fin

Kokenut kuluttaja rahoituksen hypermarkkinoilla

Kuvittele sijoittamisen toimivan, kuin suuri supermarketti, jossa kaikki vaihtoehdot ovat valmiina hyllyillä.

Midän missiomme on, että mahdollisimman moni löytäisi helpon tien mukaan sijoitusmarkkinoille tutustumaan niiden “tuotevalikoimaan” sekä kehittämään omia tietotaitojaan ja luottamusta omiin kykyihinsä valita ne oikeat tuotteen kotiin viemisiksi.

Monet maksavat itsensä kipeäksi pankissa, jotta pankki hoitaa sijoitusten tekemisen, mutta miksi emme ottaisi valtaa takaisin itsellemme, eli kuluttajille, jolloin meillä kaikilla olisi laajempi vapaus valita?

Onko pelkoa siitä, että tekisit välillä vääriä valintoja?

Kyllä, se riski on olemassa. Sijoittamiseen liittyy aina riskejä.

Mutta mitä laajempi tietotaitosi on, sitä suuremmalla todennäköisyydellä osaat välttää ostamasta jotain sellaista, mikä osoittautuisi virheeksi.

Se, jonka vieressä haluat istua

Osakekoulu.com tarjoaa sisältöä kaikille, jotka haluavat sijoittaa ilman, että siihen pitäisi tuhlata tuntikausia.

Tarjoamme sinulle helposti sulateltavaa sisältöä itseämme kiinnostavista aiheista ja trendeistä, ja näytämme myös, kuinka itse pärjäämme sijoitusmarkkinoilla.

Me uskomme, että läpinäkyvyyden tarjoaminen lukijalle on tärkeää, jotta sinä tiedät, että artikkelimme perustuvat strategioihin ja aloitteisiin, joita käytämme itsekin.

Voit suhtautua meihin vähän kuin nörttiystävään, joka puhuu sijoituksistaan lounaalla.

Haluatko kopioida meidän sijoituksiamme tai sijoittaa johonkin, josta olemme puhuneet sivustolla? Me annamme sinulle kaikki vinkit, mistä mitäkin sijoituskohdetta kannattaa ostaa. Näin me teemme rahaa, ja voit lukea siitä lisää täältä.

Me tuemme

Kun liityt jonkun yhteistyökumppanimme asiakkaaksi, kyseinen yritys maksaa meille provision.

Meidän mielestämme osa tästä provisiosta pitää laittaa tekemään jotain hyvää tässä maailmassa. Sinulle kuluttajana tämä tarkoittaa sitä, että et vain sijoita omaan talouteesi, vaan autat myös luomaan parempia olosuhteita haavoittuville ja apua tarvitseville ihmisille. ja yhteisöille kaikkialla maailmassa. Tämä on mielestämme järkevää, minkä lisäksi se luo ylimääräisen kannustimen sijoittamiseen.

Itse asiassa olemme jo lahjoittaneet huomattavan summan hyväntekeväisyyteen – ja se on täysin teidän lukijoiden ansiota.

Alta löydät luettelon paikallisista yhteistyökumppaneistamme sekä lahjoitetun kokonaissumman. Päivitämme tämän sivun neljännesvuosittain, jotta voit pysyä aina ajan tasalla tapahtumista.

Pitäisikö meidän tehdä yhteistyötä juuri sinun organisaatiosi kanssa tulevaisuudessa? Me olemme aina uteliaita kuulemaan potentiaalisista hyväntekeväisyysprojekteista.

HUOM: Teemme yhteistyötä vain rekisteröityjen ja vakiintuneiden hyväntekeväisyysjärjestöjen kanssa.

aktieskole stoetter
Kysymyksiä Osakekoulusta

Kaikki artikkelimme sisältävät Usein Kysytyt Kysymykset-osion, joka perustuu sijoittajien/lukijoiden kysymyksiin. Täältä löydät usein kysyttyjä kysymyksiä kirjoittajille ja Osakekoulu.comille. Jos et löydä vastausta kysymykseesi UKK:sta, voit lähettää kysymyksesi suoraan meille alta.

Lähetä kysymys
  • Kaiken takana on Investing Classroom ApS. Tämän yrityksen omistavat Christian Due ja Mark Thorsen, jotka molemmat kirjoittavat Aktieskole.com-sivustolla.
  • Investing Classroom omistaa Aktieskole.comi-sivuston. Lisäksi yhtiö omistaa sijoitussivustoja norjaksi, ruotsiksi ja suomeksi.
  • Helpoin tapa on käyttää yhteydenottosivuamme. Sitten joko Christian tai Mark palaa asiaan. Optimaaliset kysymykset liittyvät sijoittamiseen ja kirjoittamiseen.
Tapaa tiimimme Tällä sivulla voit tutustua sijoitus-universumin luoneeseen tiimiin.
  • Mark Thorsen

Osakefani ja kiinteistösijoittaja.

Mark on Investing Classroomin perustaja ja myös kirjoittaja tällä sivulla.

Lisäksi hän on Yhteistyövastaava, joka huolehtii kaikesta, mikä liittyy sivuston kumppaneihin ja sponsoreihin.

• Christian Soelberg Due

Kryptonörtti, jonka intohimona on NFT-taide.

Christian on Investing Classroomin perustaja ja myös Sisältöpäällikkö, joka varmistaa, että tekijöiden kova työ tulee sivustolla vieraileville kutsuvasti esille.

• Alona Mae Amancio

Nuorempi toimittaja ja kryptoista kiinnostunut.

Alona on taianomainen linkki kaiken sivustoon liittyvän teknisen puolen ja sisällön välillä. Hän loihtii esiin laajennuksia ja sisältöä, ja varmistaa, että kaikki toimii saumattomasti.

Ajoittain hän auttaa myös artikkeleiden käännöksien kanssa.

• Anne Sofie Ionicá

Hallintoninja ja kirjanpitäjä.

Anne Sofie on yhden miehen armeija, joka järjestää kaiken kirjanpitoon ja rahoitukseen liittyvän. Hän hoitaa laskutuksen, palkkojenmaksut ja arvonlisäverotuksen tarkasti.

Lisäksi hän avustaa hallinnossa sekä uusien sopimusten ja yhteistöiden luomisessa.

• Teresa Maria

Digitaalinen nomadi terävällä intuitiolla.

Teresa Maria on yksi tämän sivun sisällöntuotantoon osallistuvista tekijöistä.

Hän kirjoittaa osakkeista, kryptovaluutoista ja erilaisista tavoista sijoittaa, ja hänen omaa sijoitussalkkuaan kuvaavat korkea riskinotto ja pitkän aikavälin strategiat.